myskusinerna

Alla inlägg under januari 2013

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 26 januari 2013 23:47

Hejsan, denna helg är någerst trevlig. Hade vinterkicken igår, välde bra spelat skulle jag säga, även om vi inte va så övertaggade. Idag har jag chillat och myst me Beppe, sätt film. Efter han farit dunka jag musik, sen ut och bada tunna och basta me familjen. Nyss spelat klar en omgång Malåspel, jag förlora så hårt! Nu försöker jag faktiskt plugga, nästan hehe. Blir kanske skiiz imorgon, sen sälja bröd( är så sent ute asså):$ . Men hare bra, sovgott och pöss påer<3

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 24 januari 2013 21:46

telling someone else they are dum dosen't make you any smarter

telling someone else they are uggly dosen't make you more beutiful

telling someone else they are fat dosen't make you any skinnier

telling someone else they are wek donsen't make you any stronger


förlåt för stavfel  


-.-

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 19 januari 2013 15:10

Jag har fått höra att jag skriver för personligt på bloggen så ska sluta med det! Idag skulle jag egentligen vara med mina vänner men skrek åt min mamma igår så fick utegångsförbud... Så fet sög ju! Istället ska jag och äta middag hos Kicki och Rogers kompisar. Hade nog heldre varit men mina kompisar men... Vad ska man göra<3

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 6 januari 2013 18:11

Ville bara hälsa grattis till Alice Sjögren och Wilma Andersson som stått i mål med sunnanå damerna och vunnit hela serien! Och grattis till Wilma som blev matchens spelare för att hon räddat kanonskott, straffar och hjälpt sunnanå till seger<3

Bubblor,scheeekabb, bobproffset Tjoffsen, jag har kul(snyggast tröjja), fika på Ica, gymmet, Kicki, Världens läskigaste bild!<3 detta har jag gjort trallalalla:) Bästa Filmen!!:* min babe!

Ovido - Quiz & Flashcards