myskusinerna

Alla inlägg under juli 2014

Denna sommar har varit annorlunda!

Jag har mest jobbat, hemma och i handelsbodan på kajutan. Kajutan var mycket roligare första året, inte lika roligt i handelsbodan och det känns som att mycket mer har ändrats där också. Det finns ju fortfarande trevligt folk men jaja, är iaf roligt att få bättre kontakt med Emelie!! Hon har jag varit med typ hela sommarn:D
Hemma arbetet har varit ganska roligt, lite varierande som jag gillar. Varit takläggare, målare, gräsklipp, paddare och annat.

Denna sommarn börja jag köra ganska mycket jetski, fyfan va roligt det är! Men vi har sålt den nu för vi har andra planer.

Har lärt känna nya kompisar och det känns jätte roligt! Men har även märkt att jag förlorat ganska många, det gör mig väldigt ledsen, men folk går väll vidare i livet och man får väll börja anpassa sig. Gud vad jag är känslig. Näe, men när man märker sånt här så blir jag bara ledsen, man börja känna sig ensam. Jag är inte ett fan att vara ensam, nånting jag kanske måste lära mig att vara.

Nånting som känns riktigt bra med i sommar är att det känns som vi i familjen är nära och det är typ inge tjafs elr nått, allt är bara bra<3 vi har väll alltid varit nära, men det känns riktigt bra nu!

Festivalerna har ändå varit jävligt roliga!

Var nånting jag bara ville släppa ut. Ha en fortsatt trevlig sommar hörni! Pöss

Skaffat en till tatuering! Gjord av Sara!:D nöjd som fan:)
Texten kommer från boken "looking for Alaska" av John Green

Ovido - Quiz & Flashcards