myskusinerna

Direktlänk till inlägg 5 februari 2015

Lycka strimmar in genom fönstret

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 5 februari 2015 22:16

Denna vecka... Så underbar!
Måndag och tisdag var härliga och lugna och spenderades framför allt på 360. Träningspass, städning och kommunikation.
På onsdagen börja det som egentligen framförde veckan. Dagen börja med att vi på Naturguidningen skulle leda en årskurs 5 klass i skidlekar. Kallt men sjukt kul. Dir efter det for vi på 51:an för att få veta mer om vad dem gör och vad som vi kan få göra där. Fick även äta en gudomlig lunch med kyckling, pasta, sallad, örtsås och *fucking* melonsaft. Sant fick vi pröva göra film, musik (dj), och dansa matta. Efter det vare direkt t 360 där vi skulle leda våran klass i spinning. Hade lite förmycket förhoppningar på klassen, men nöjd över min insatts och Marcus insatts såklart. Gud va vi kämpa. Efter det vare gym med jeggish (träningsverk), shopping av nya skjorts för dem andra sprackxD väll när jag kommit hem är mormor hos hos, fina mormor, sedan bakning och bastning! Slutskörd -sömn!

Torsdag: en strålande dag, av sol vill säga. Vilken lycka den ger mig. Sista dagen på 360, kommer sakna det så mycket. Kände mig verkligen värd där, ni på 360 ni är grymma! Kommer sakna fina personalen, några jag kanske till och med jag kan kalla kompisar. Gruppträningspassen ni har varit jobbiga, roliga, tunga, rörliga och lärorika, kommer tom sakna dem. Förutom allt på 360 som egentligen är sorgligt fast underbar endå, så var dagen grym!! Åt vanliga mackan jag tar på subban och den har aldrig varit så god. Var med Jeggan på stan och träffa ba fler fina människor. Kom hem och mamma sa att hon vill ha tjejkväll med bio. Min snälla mamma bjöd mig:) vi såg " the Theory of everything" handla om hawkings och den var så dramatisk, vacker och sorgligt. Påverkade verkligen en känslomässigt! Se den!

På bussen kunde jag inte sluta le för jag kände mig exceptionellt överlycklig!

Ps: första jobbintervjun någonsin sker imorgon, önska mig lycka till!!:D

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

My everything burrito??

Tiden bara rinner iväg! På torsdag är det swedol dagen, så alla borde ta och svänga förbi där! Hamburgare säljes. Så va ha jag gjort sen sportlovet :$ Mycket skola-prov. Helger med utenätter med vänner! Klättra på biggan! Sett en gymnasti...

Hejsan hejsan! I skolning gick bra. Den tiden jag inte jobba spendera jag på skidor med Jenny O hennes crew, roadtrip t Lule med Wilma,Jeggan O Jenny för att käka på ala donken. Shoppa även på dollarstore hehe. På helgen var jag med Macke, Lucke oc...

Hejhej! Jag fick jobbet woaph! Nu är jag en av personalen på swedol. Efter praktiken har det varit ganska mycket skola, mycke läxor, inlämningar och prov. Fick tbx hälsodagboken: (A), matteprovet: (-D)idag. Sjukt nöjd! Jag ni börjat bliva inbjuden ...

Det har snöat så jävla mycket i helgen!!!:D Fredag: skoldagen var chill, hade hål så jag, Jesper,Simon, Emma och lyckeholt for och käka skräpmat i bersan. Emma visade även sina fast and the furious skillzXD efter skolan så följde Sofie med mig hem....

Ovido - Quiz & Flashcards