myskusinerna

Alla inlägg under september 2014

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 21 september 2014 11:08

HEJSAN!!!:D

Fredag: dagen började med skola, naturguidning om man ska vara mer exakt. Vi skulle planera aktivitet och vem som ska ta med sig vad i våran tältgrupp (jag, Frida, Matilda & Johanna). Vi ska fara och vandra Högakusten onsdag,torsdag och fredag. Det kan ni få höra mer om sen. Som sagt Fredag, efter skolan gick jag och Jonna på stan. Väntan på Jeggan och Simp så shoppa vi. Jag köpte 4/5 böcker och nya hörlurar för mina har gått sönder, igen. När dem kom for vi på Dallas och åt middag. TASTY.
På kvällen for vi till Bf:S Linjefest. Var hur roligt som helst. Dans, musik, folk och bara nöje. Sov sedan hos Jeggan.

Lördag: Vakna, for och jobba vid halv 10. Jag skulle poppa popcorn och ta hand om hoppborgen på Skellefteå bil. Dem fira 70år, GRATTIS! Dem hade tävlingar, grattis fika, hoppborg, fina priser och massa mer. Jätte roligt att dem gör sånna här grejer. Träffa lite nytt folk också. Tilda och Sixten, dem var jätte schyssta! Hoppas man träffar den igen.

Söndag: idag alltså. Jag ska bara chilla. Vakna tidigt. Sett film, spela gitarr och läst lite. Läste ut "himlen börjar här" igår som jag fick låna av Ebba. Jag grät, den var riktigt bra.
Ska plugga lite men mest ba chilla. Ni kan ta och smsa om ni vill:D

Pöss

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 5 september 2014 18:12

hejhej, sjukt jävla länge sedan sist! har ju skapat en egen blogg så har inte orkat skriva på två. Knappt orkat skriva på en om jag ska vara riktigt ärlig. Men nu när man fått ny datorn måste man ju testa den lite ;)


Iallafall, fett najs med ny skola. Saknar såklart gamlaklassen lite men sjukt awesome med nya människor!

Har träffat mycket nytt och trevligt folk, ny polare vid namn Linda som fan är coolaste bruden på atorp! Sjukt kul att få håla på så mycket med musik och är mycket nöjd med linjevalet.


aja skulle bara skriva lite så ni vet att jag lever, ha det super :)

  

Ovido - Quiz & Flashcards