myskusinerna

Alla inlägg under juli 2013

Hej igen, va ett tag sen man skrev! Hunnit ganska mycket olika saker blandannat åkt soppåse i ett Sandtag me Jenny, sovit i hos olika folks stugor, burträskbingo, trästocks, åkt saker bakom båt me Empa! Och mycket mycket mer:D lärt känna mycket nytt folk vilket är roligt! Ni ska få lite bilder<3 hörs

Sommaren steeker! Idag äre dock sunkigt väder, så gör alltså int så mycket, kanske blir bio ikv<3 men nu ska jag fara och handla och panta, hej<3

Inatt sög det anus! För jag ville ut me mina kompisar men fick int det av en anledning, och jag lever på natten, när ska man nu få leva! Jag jobbar hela helgen så min helg var typ igår kväll. Och verka som att jag inte kommer få va ute nåt mer heller... Tack vare nån. Trivs så jävla bra hemma. Livet leker ha så roligt.. Puss

kajutan äger!
Nytt folk äger!
16år äger!
Stads äger!
Yejj

Ovido - Quiz & Flashcards