myskusinerna

Alla inlägg under december 2014

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 20 december 2014 02:31

Hihi hej!
Riktigt fin dag idag. Började med att fara på gymmet och körde armar med Sofie. Var ett tag sen vi umgåtts, så roligt att prata ut lite med henne.

Sedan skolan som börja 10 i 12, score! Fick veta mer om betyget i människors miljöer + jag och Markus E vann en tipsrunda, sjukt stolt haha. Sedan på samhällsen fick vi veta att vi ska byta lärare igen, en tredje gång asså. Fatta inte varför, sjukt onödigt!

Lunch på Dallas med arreboy, jeggish och simp och lite shoppen efter det. Köpte mig en tomteluva <3

På kvällen vart det minijul med Vickan, Simon och Jesper. Käka mat på brothers, såg film och käka godis och julklapps öppning. Jag fick biokort av simp och bodyshoppaket av jeggish! Kung! Tack så mycket.

Ligger hemma nu och sett "stuck in love", för typ 7 gången. Den är så bra, gråter så mycket just nu. Luve it. Vill ha en kram just nu känner jag.

Men nu måste jag försöka sova, puts å krom /FW

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 19 december 2014 01:58

Nån bild kan ni också få ..
Ps. Glömde del 6) bil. Jag har sålt mantan för det va för mycket arbete, nu äger jag istället en Malibu 78. Kung! Jag har en knasig lackad bil, som är kult, med knasiga färger, ett glas tak och något som sticker ut!!! YEEEJJJJJ<3

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 19 december 2014 01:52

Jag skriver väll typ på denna blogg för att sen när jag bli äldre så kan jag se snutar ur mitt liv och få återblickar typ. Nostalgi. Jag skriver ju inte ofta, men detta är några saker som hänt.
1. Klassen. sen vi valde inriktning så blanda vi ju ihop klasserna. Nu har vi faktiskt börja ha lite kontakt med nästan alla i klassen, känns sjukt skönt att man kan umgås med folk man träffat nästan varje dag.

2. Ett betyg. Första betyget vi fått i en kurs nu i årskurs 2 är människors miljöer, jag fick ett B! Sjukt stolt ändå.

3) APL. Vi har alltså praktik just nu. Jag och Markus w har på 360 träningscenter. Är typ ändå riktigt roligt. Personalen där är grymt sköna så det gör ju en stor del. Det är mycket städning dock haha, men vi får även stå i receptionen och annat. Jag gillar det sociala delen, att prata med folk. Vi är också på ett gruppträningspass varje jobbdag. Skitroligt att pröva nya grejer. Två pass som jag aldrig provat som jag tycker är roliga är 1) bodycombat, det är koordination och kondination i fokus, rörelser som påverkats mycket av stridskonst XD hahha vet inte va det heter, men boxning, muethai, sånt. 2) spinning! Vem fan trodde det skulle vara roligt att sitta inom hus och cykla så man svettas som en gris! HahaxD.

4) hejdå. Vi ska flytta från vårat kära hem. Från nyhamn till stackgrönnan, så sjukt lång va. Bott i samma hus sen jag var 3 år, flytta när man är 17. Vi har byggt och jobbat mycket med det nya hemmet, jag och Hannes ska bo nere och mamma och pappa ska bo uppe. Jag kommer ha soffa, mikro, kyl och tv i mitt rum!! Så kung! Och ja, vi har redan byggt bastunxD. Är typ taggad ändå, flytta till det gula fula tegel huset, awesome.

5) jul. Idag snöa det äntligen, bara 2 månader försent. Hoppas den stannar kvar nu. Vi ska fira våran sista jul i nyhamn i år. Alla nära och kära kommer. Sjukt taggad, jag har bestämt att jag ska ha pyjamas på mig på julafton, för det passar som med familjen och det är lite små charmigt tycker jag.

Lite saker som gjorts, hoppas jag skriver snart igen.
Puts å krom / Felicia

Ovido - Quiz & Flashcards