myskusinerna

Alla inlägg under januari 2015

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 13 januari 2015 00:26

Hej, har ju glömt att berätta om sista julen i gamla huset. Det va super mys. Julbord med mammas sida av trädet, självklart såg vi Kalles jul också. Synd att dem ba ta bort mer och mer ur den dock. Vi tog sen hade tagit julfika innan vi gjort de grejer jag skrev nyss, allt de mormor, jag och mamma baka. Julklapps öppning. Hehe jag fick en David Dick Dolphin, plunta, kondomer, en ratt, biokort, en sodastream och pengar typ:) thank u all. Senare kom även Roger och Kicki, Laban och tuva, Kasper och Fabian. Då körde vi julklappsspelet och såg Tomten e far till alla barnen. Ärligt! De e den bästa svenska filmen.

Nyårs var kaos, hade några trevliga stunder,men mest drama. Inte värd kväll att skriva om, så få bli bättre nästa år istället.

Puss

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 13 januari 2015 00:14

Vi har nu flyttat, typ en vecka sen hehe:) datum nu är 13/1-2014. Känns sjukt kul, är överlycklig att vi skaffa bastu. Älskar bastun. Forfarande lite kvar att göra med snart så får vi vila. Skotrarna är nu igång också, snön börja ju äntligen komma. Skola och APL:n börja om igår. Var ganska chill, men saknar redan lovet;) kul att träffa lite människor igen. Juste jag har färgat håret svart, blått och turkost nu:P mitt hår har varit svart och laxfärgat ett tag haha XD vart less de röda.
Lite info broh! Hare ?

Lite blandade bilder från lovet;)

Ovido - Quiz & Flashcards