myskusinerna

Alla inlägg under april 2013

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 15 april 2013 21:09

Hejhej idag efter en någorlunda kul skoldag hade vi somvanligt träning. Palleballe följde mig hem men for hem när träningen började. Idag gick det bajs så jag blev skit sur på mig själv och hade tänkt hoppa från en bro eller ngt men for istället till kiropraktor som knäckte min rygg och knä. Tydligen fanns det inte så mycket att göra åt ryggen eftersom jag tydligen har skulios. Men knät tror jag iallafall blev bättre. Nu sitter jag vid köksbordet och vill äta muffins men mamma säger att man ska äta kolhydrater efter en träning, så jag går istället och lägger mig pusspuss?

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 14 april 2013 15:32

Åååh vilken skam!! Idag hade vi match mot cågedalens damer. Det gick så dåligt att resten av dagen ska jag tillbringa i min säng inbäddad i mitt täcke! Och skola imorgon.. Yeey! De goda nyhetrrna är att Walle är tillbaka?

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 13 april 2013 16:46

Hedelserik förmiddag! Såg ett lam för första fången i mitt liv! Dom var skit söta! Därefter åkte jag buss till bureå helt själv!! Gud vad cool jag är!! Nu ska jag äta laxsoppa så måste sluta, puss?

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 13 april 2013 10:17

Denna tidiga lördagsmorgon är jag vaken eftersom at åter igen är flyersutdelning på solbacken. Kul? Nej skulle inte tro det! Och efter ska jag in till stan för att ta bussen till bureå. Där kmr jag troligen tillbringa resten av dagen vid datorn. Kul!! Jävla bajs!?

just. Nu Sitter ja och kollar på iPhone skal???

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 12 april 2013 16:22

Hejhejhej jag var med Pallebelle och då snacka vi om gossip girl? då kom vi på att det skulle vara awesome om det fanns en gossipgirl blogg asså för oss Skelleftebor!? Ngn kan skaffa en och skriva massa fräsiga grejor som jag kan läsa? gör det ngn? som ni kanske vet så är Walle utomlands! Är skitsur för vill också utomlands? nu är det helg och hade tänkt tjocka mig med lite (mycket) godis? puus och sommar våga komma btw!!?

Ovido - Quiz & Flashcards