myskusinerna

Alla inlägg under mars 2013

Storstäder är sedda, folket varit mycket, inte varit så bra väder än men roligt ha det varit. Varit på vaxmuseum i NY var riktigt roligt att se på liknelsena och varit på universal studios och så mäktigt det var!! Sett många 4d 3D filmer, dem gillar verkligen att skvätta vatten. God mat har man fått varje dag och vem visste att lemonad var så gött. Nån bild få ni:D pöss påer, godnatt<3

hejhej sry att jag inte skrivit på länge men har inte orkat. idag har jag varit på lillebrors kallas, det var läskigt men massa barn! Jag har börjat se en ny serie som heter blue mountain state<3 den är sjukt bra speciellt sesong 1. nu ska jag se, puss<3

         

Hej tyris är här yolo! Sötis!?

Palle e yolo!
Paybacks a bitch tjoffsen :*
Skoter
Mums
Gulliga ungar<3
Vi har haft sportislov:P

Hola, igår vare nightflight. Sluta 12 så for t stan och var där t kl7. Lina kom och rädda mig från ensamheten, tack du är bäst!<3 när nightflight börja så hände det int så mycket, men i slutet hade man hunnit sett drama, Catfight och flygande ballerinor. Fick en kondom för att man prata i "micken", score! Var där med allt härligt folk ich träffa mycket andra roliga människor!<3 orka int skriva mer.. Men Arman slås som en fjolla och kan gå och lägga dig..!

Ovido - Quiz & Flashcards