myskusinerna

Alla inlägg under augusti 2014

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 15 augusti 2014 16:44

Asså jag måste ba berätta om min dag, den har varit så bra!
Vakna imorse med tjoffsen som sovit över, hade en jätte mysig kväll igår med bio och takmys. Försättning av dagen, jag hjälpte pappa med att måla och jag kände mig behöv, det är en bra känsla. Sedan for jag stan och träffat mina saknade vänner Jonna, Simon och Melinda. Satt på bryggan och pratade. När jag skulle ta moppen hemåt så startade den inte som vanligt på direkten, jag var tvungen att böra kicka. Den vägra starta. När jag kickade hörde jag en röst.
"Behöver du hjälp?"
Jag vänder mig och den här killen som jag aldrigt träffat förut, vet inte ens hans namn var han som fråga. Jag sa det första jag tänkte på
"Den starta till slut"
Jag menar jag vill ju int ta upp hans tid.
Han sa "den startat direkt om man gör på rätt sätt"
Haha jag tycker de rimma, han la upp moppen på stödet och kickade igång den efter typ 4 kick.
Jag tackade så klart, jag var chockad att han ens erbjöd hjälp. Jag tycker det är ganska genant att stå mitt på Domus där alla ser än och stå och kicka.
Han var verkligen min hjälte idag. Tänk att dem finns där ute. Jag vart så glad och jag kunde verkligen inte sluta le. Så jävla snäll. Han tro säkert att det inte är nått speciellt, men jag är typ rörd. Tack du okända person, men hjälte !!!! TACK

Nu sen ikv ska blire suring och sedan va med tuva och lite folk. Drar nog t Mulle:)

Påriktigt!'

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 3 augusti 2014 00:31

Mamma skaffa nya tatuering också<3

Denna: mamma alltid trött;)

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 3 augusti 2014 00:27

Hallå<3
Ni som känner vet nog att jag byter stil ganska ofta, nu är det iaf dax igen!
Jag har färgat året rödviolett, vågar på mig mer tjejigare kläder, ny tattoo och funderar på piercing och uttöjning, vad tror ni om det?
Älskar att pröva nya stilar, frågan är nu, vilken kommer stanna?;)

Dessa lediga sommar dagar e awesome och väl behövda! Igår hade jag myskväll med Tea, tjoffsen och Åman. Somna efter 5;) det är så det ska vara!!

Godnatt nu Tröttisar<3

Felicia har kjol, Felicia har aldrigt använt kjol;)

Tröttisar!!

Ovido - Quiz & Flashcards