myskusinerna

Alla inlägg under maj 2013

Eget hotellrum, i Paris, inte dåligt!<3
For tidigt idag, nu är man i Paris, har ätit gott, shoppat lite saker och sett så vackra byggnader blandannat shakrecur( stavning) en sån otroligt mäktig byggnad, det är en kyrka!
Är ju själv med två lärare, Jenny och Susanne, livet leker asså! Bilder här vetja! Bonne nuit:*

Idag hade vi halvdag!? Men eftersom jag har kör var jag Alice och Frida tvungna att stannakvar på skolan för att gå på den. Kul! Får inte avslöja något så kan bara säga att vår skolavslutning kmr suga och jag taggar inte! Nu ska jag äta kvällis, hahaha kvällis?

Tjo? är sjuk och tänkte ladda upp lite bilder från helgen;)

Slutet på helgen nu, om mindre en 1h äre måndag:(
I fredags så hade jag skola,efter skolan blev det stan med tjoffsen,Kaisa, Frida,Alice och puh, jag och tjoffsen åt på subway också, efter det var de träning den gick väll sådär, vid 9 nångång körde jag t skehamn och va me Markus och lukas, efter ett tag där så for vi och partycrasha ursdisco då följde mellzter också med! Innan jag for hem vid halv 3 såg vi en film. Det vart inte mycket sömn då, kl6 på lördag vart det att gå upp och baka, jag,Ante,Jenka och Sofie skulle sälja fika, vi sålde från cirka halv 10 t 12 nånting gissa jag på. Efter det körde jag t stan och va me folket som jag va med på fredagen på stan+ Lisa och hon fyllde även år, Grattiz!! Sedan hem kolla på när Laban och Hannes körde eh typ vattenskoter, vart gomiddag me grillat sen och sen kom min peddounge och basta och grilla mashisa, var awesome Emma! Jao och idag söndag så vart vi bjudna på kalas hos Edström och käka go fisk och mumsig mormor tårta när vi kom hem for jag,Hannes och pappa och gymma! Min finfina helg<3

Ovido - Quiz & Flashcards