myskusinerna

Alla inlägg under februari 2013

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 26 februari 2013 19:56

hejheji veckan har vi prao och jag praoar på mammas jobb. idag har vi fotat i fotostudion här är några bilder.

           

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 22 februari 2013 21:16

Sorry för dålig uppdatering från min sida men internet har fuckat up sig så jag trodde att det publicerades men det bara försvann? just nu sitter jag i soffan och ser the big bang theory? imorgon ska jag kanske till Alice om jag får tagga? nu orkar jag inte skriva mer puss på er!

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 19 februari 2013 19:47

Tisdag idag. Har haft kortadag med skolan, sluta 12. For sedan och käka på Sibylla med Jenka, träffade Wilma , Julia och Jennifer där också. Sedan med bussen 10 över 1 till stan. Handla fika på Ica till träningen, sen gick jag och la mig vid älven och sola och läste. Sedan träning, sprang från norrvalla till torget, balder, sjukhuset, norrhammar och sedan till arenan. På arena hade vi intervaller, gick ganska bra. Sen nu ska jag städa.
Tabatan i söndags var jätte rolig och det gick jätte bra, hade en jätte cool tränare. Somna som en stock efter det. Igår hade jag futsalträning.
Jag och Beppe har nu också kommit fram till att vi är tsm<3 hihi:* pöss påer:D

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 17 februari 2013 18:02

Haft en underbar helg med underbart folk, ( Söderberg, Alice,tjoffsen, sjöhn och Beppe) ni steek! Vi sov inte så mycket, men vi bada, körde sanning och koNka, såg Scoobydoo,scream och draktränarn, lekte med kondomen och var sociala. Nu är man jätte trött och ska på tabata träning med laget, yejj kommer dö. Sov gott:*

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 16 februari 2013 00:48

Hejsan, fredag <3 hade en awesome dag idag! Sluta skolan 40min tidigare efter jag fått tbx biologi provet (fick C). Så efter det for jag på stan och dryga tills alla fina Burebarn kom. Det va Milly, Simon, Annie, pall3, Söderberg, Maja, Lillen, emp4, Beppe, sjöhn. Vi for t Dallas och åt, tack för maten Elin. Drog sen t bion, såg "ego", den var inte lika bra som jag trodde. Sen upp t vinterkicken, vann alla matcher (7-1, 2-0 och 2-0 tro ja) ni spela awesome bruds! Godnatt, ska upp och dela ut bröd kl7 imorrn, yejj!!

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 14 februari 2013 23:47

Hejsan, underbar dag idag:D
Idag på skolan va ba alla jätte fina, efter skolan stan och träffade Kaisa, Lisa, Milly och Beppe, sen vidare t Max=mmm dregel! Nachochrutchyburger ftw! Sen for jag till en dietist med laget, var roligt. Ett bra slut på en bra dag, mys på bion med Beppe och såg beautiful creature.<3Men juste, när jag vänta på att pappa skulle hämta mig, så kom en kanske alkis och börja prata med mig, jag drömde typ de i natt också händer det!!:O insane :$ han var social iaf

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 13 februari 2013 23:10

Om 50 min äre alla hjärtans dag!!!taggga!?

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 12 februari 2013 21:51

Fet-tisdag yolo. Idag hare varit bra men dåligt.
Bra: åt plättar till lunch, träffat kompisar och varit glad.
Dåligt: träning vart inställt när vi redan börjat med den, min engelska mapp vet jag ej vars den är och vi har prov på torsdag:$
Men ändå ganska chill!
Grattis sötnosar! Emma och Melissa fyller år idag! Emma blir byxmyndig!! Melissa blir äldre än mig, jag är så liten nu:Dpöss påer! Hoppas ni haft en awesome födelsedag!
Nu blire film tro jag, om ni har nå bra film förslag kommentera gärna:]<3
Ps:Rocky horror äger!

Ovido - Quiz & Flashcards