myskusinerna

Direktlänk till inlägg 21 september 2014

ParteyFredag, JobbLördag & Chill söndag

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 21 september 2014 11:08

HEJSAN!!!:D

Fredag: dagen började med skola, naturguidning om man ska vara mer exakt. Vi skulle planera aktivitet och vem som ska ta med sig vad i våran tältgrupp (jag, Frida, Matilda & Johanna). Vi ska fara och vandra Högakusten onsdag,torsdag och fredag. Det kan ni få höra mer om sen. Som sagt Fredag, efter skolan gick jag och Jonna på stan. Väntan på Jeggan och Simp så shoppa vi. Jag köpte 4/5 böcker och nya hörlurar för mina har gått sönder, igen. När dem kom for vi på Dallas och åt middag. TASTY.
På kvällen for vi till Bf:S Linjefest. Var hur roligt som helst. Dans, musik, folk och bara nöje. Sov sedan hos Jeggan.

Lördag: Vakna, for och jobba vid halv 10. Jag skulle poppa popcorn och ta hand om hoppborgen på Skellefteå bil. Dem fira 70år, GRATTIS! Dem hade tävlingar, grattis fika, hoppborg, fina priser och massa mer. Jätte roligt att dem gör sånna här grejer. Träffa lite nytt folk också. Tilda och Sixten, dem var jätte schyssta! Hoppas man träffar den igen.

Söndag: idag alltså. Jag ska bara chilla. Vakna tidigt. Sett film, spela gitarr och läst lite. Läste ut "himlen börjar här" igår som jag fick låna av Ebba. Jag grät, den var riktigt bra.
Ska plugga lite men mest ba chilla. Ni kan ta och smsa om ni vill:D

Pöss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

My everything burrito??

Tiden bara rinner iväg! På torsdag är det swedol dagen, så alla borde ta och svänga förbi där! Hamburgare säljes. Så va ha jag gjort sen sportlovet :$ Mycket skola-prov. Helger med utenätter med vänner! Klättra på biggan! Sett en gymnasti...

Hejsan hejsan! I skolning gick bra. Den tiden jag inte jobba spendera jag på skidor med Jenny O hennes crew, roadtrip t Lule med Wilma,Jeggan O Jenny för att käka på ala donken. Shoppa även på dollarstore hehe. På helgen var jag med Macke, Lucke oc...

Hejhej! Jag fick jobbet woaph! Nu är jag en av personalen på swedol. Efter praktiken har det varit ganska mycket skola, mycke läxor, inlämningar och prov. Fick tbx hälsodagboken: (A), matteprovet: (-D)idag. Sjukt nöjd! Jag ni börjat bliva inbjuden ...


Denna vecka... Så underbar! Måndag och tisdag var härliga och lugna och spenderades framför allt på 360. Träningspass, städning och kommunikation. På onsdagen börja det som egentligen framförde veckan. Dagen börja med att vi på Naturguidningen sk...

Ovido - Quiz & Flashcards