myskusinerna

Alla inlägg under mars 2014

Såg att senast jag skrev var jag sjuk och det var väll ett tag sen, är typ frisk nu så det känns awesome.
Sen senast har jag hunnit varit med vänner, vare i Pite, sett serier, läst böcker, vare me familjen, kört skoter och skolan (och mycket mer).
Imorn blire skola och umgås med Jenny, hon ska till sin frisör Jossan och jag ska med. Får se va som händer på kvällen sen. Innan Jenny sluta jobbet ska jag nog hänga me Simp och kanske Arre.
Det låter som jag typ gör mycket.. Men de gör jag typ int. Jag har jätte mycket tid och spendera, men jag vet int va jag ska spendera den på. Jag blir typ depp när jag inte gör nått, jag måst skaffa en ny hobby eller nått. Och börja sova mindre, jag gillar inte att jag sover bort mitt lov! Ps. Godnatt puss
(Skriver hobbys som jag kan börja syssla med)!!:) KOMMENTERA

Ovido - Quiz & Flashcards