myskusinerna

Alla inlägg under maj 2014

Tjena, hemma nu efter en grym helg. Som sagt blev mycket donken mat, härligt prat och skön musik. Första stopp var Hedemora, där sovde vi i bilen, roligt att pröva spona i bagaget. Dagen efter (lördags) for vi på storshopping, jag köpte en blå/vit sailorklännkng typ, en bandana och en present. For vidare t Sundsvall och duscha och fixa oss, sedan for vi vidare till Gävle där det var lite cruising, fan va vackra gänkare. Stanna på en klubb och dansa bugg och prata med folk. Senare på kvällen for vi hem och la oss och sov i skön sängarna. Hotellet (elit) var mäktigt, var som ett slott där inne, gigantiskt och vackert. Söndag blev hotellfrukost, Ikea, köpcenter och hemgång. Mycket mer gjorde vi så klart, men detta var väll en liten sammanfattning. Pickapoo

Go bilder på nå go brudar. Jenny Normark & Sofia Lindström
(Slynorna):*

Hola:)
Var ett tag sen igen. Jag är ju så trevlig att jag bara skriver när jag har lite att göra. som nu.
Vad ha hänt den senaste tiden då... Jag har börjat om fotbollen, spelar nu för skojsskull i Rönnsker dam2. Skolan är snart slut och det känns skönt att sommarlovet närmar sig.
Idag hade vi svenska nationella skriftligt, lunch på tatung, promenad till rovön och brännboll, typ skönaste dagen hittils.
Imorgon är det Fredag och jag, Jenny och Sofia fara på en roadtripp, vi ska till Hedermora och Sundsvall. Tagga !!!!:D<3
Puss och kram ha en trevlig dag;)

Ovido - Quiz & Flashcards