myskusinerna

Alla inlägg under januari 2014

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 31 januari 2014 23:59

FREDAG!!! måst jag säga nå mer?
Haft en grym dag! Sköna lektioner, for till subway på lunchen med typ halva klassen, hade skridskor på idrotten och vårat lag i ring hockey kunga sönder!!! Varit med alla trevliga idag. Fick grillar till middag. Mums. For sen och spela bowling med Jeggan,Nikko och Sanna. Jeggan kom 1a. Kom nyss hem efter att nattamatta på Max, chilicheese me cheese !!!<3 nu blire en lugn fortsatt kväll med mys och film:) puss puss hoppas ni ha haft en lika underbar dag

Bowling crewt är på plats!! Visst är vi bara för vackra haha:D<3

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 30 januari 2014 23:08

Tjenixen! Tänkte berätta om min dag. Kort dag så jag sluta halv 2= grymt! Under lunchen råka jag spruta ner Jonna med vatten för att jag börja skratta som ett as... Ber verkligen om ursäkt Jonnis!!tur vi har roligt iallafall. När skolan sluta så kom Jenny och vi for ut och leta efter en Oh-apparat tro jag det het, men tyvärr hitta vi ingen. Ändrade planerna och for t bersan och såg på Harry Potter 8 och käkade hemmagjorda tortilla chips och annat. Hemma nu och myst med Killen, nästa blir att försöka plugga, önska mig lycka till. Hörs, puss<3

Random bilder på några av dem jag umgåtts med idag, finisar!<3

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 29 januari 2014 19:08

Ja det var ju ett tag sen sedan, kanske dax att börja skriva igen. 2013 är slut och vi har börjat leva i 2014. Jag och tjoffsen har varit i Thailand över nyårs tsm. Varmt, härligt och roligt, mycket bad och ätande hare varit. Älskar att resa.

Som ni vet tog jag ett uppehåll från fotbollen i höstas, jag har börjat träna igen nu. Jag gillar verkligen att spela och jag älskar att träffa alla mina kompisar Men tyvärr känns det inte riktigt som att jag passar in där längre. Jag vet inte om jag ska fortsätta eller sluta, hjälp? Får väll fortsätta fundera.

Mycket handlar om skolan nu såklart, vi har nya bf ämnen vilket är ganska roligt, snart ska vi välja inriktning för 2an... Jag ska nog ta fritid och hälsa. Spendera mycket tid med vännerna i klassen.

Saker jag är taggad på just nu är skidor,snowboard och skoter. Men det är så lite snö, så det suger. Få försöka hitta på andra saker ist. Tjoffsen vill blandannat starta ett band. Kanske blir att börja spela mer gitarr.

Lite tankar jag har, hoppas ni tyckte de va intressant.. Eller inte. Lite bilder ska ni också få. Pöss

Simon är nu 17 år.
Mina gitarrer.
Thailands bilder på mina sötnosar och jag har även tatuera mig.

Ovido - Quiz & Flashcards