myskusinerna

Alla inlägg den 31 oktober 2012

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 31 oktober 2012 23:37

 

ngn som vill ha fruktsallad? Kom & ta om ni vill ha!!


Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 31 oktober 2012 11:50

Godmorgon världen! idag äre halloween och jag kunde inte vara mer taggad!! vid fem tiden kmr Walle hit och då ska vi knäutoss och sen fråga bus eller godis. hihi vi kmr inte få ngt för vi är för stora men det kmr ändå bli kul!!  Nu jobbar hon så jag chillar hela dan förutom när jag tvärt ska på stan me Kicki. Nu ska jag duscha, puss på er!

 

HEHE den där filmen är så jävla klockren!!

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 31 oktober 2012 07:07

Hej, orkade int blogga igår..jobbade till halv 11. Nu blir det upp jobba igen, men vi börjar nästan bli klara, så snart börjar livet leka. Halloween idag! Tjoffsen nu blir det att skaffa jävlig mycket godis:D Ojj måste dra, packa, epan här kommer jag<3
Slp??

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards