myskusinerna

Alla inlägg under februari 2013

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 11 februari 2013 13:33

Torsdag: bowling med puh Walle Beppe och Alice
Fredag: vinterkicken och sen övernattning med Puh och Casper
Lördag: tjejkväll hos Alice med Puh Walle Alice Frida Wilma och Kaisa
Söndag: middag med Walle och gymm
Måndag: sova?

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 11 februari 2013 13:32

Torsdag: bowling med puh Walle Beppe och Alice
Fredag: vinterkicken och sen övernattning med Puh och Casper
Lördag: tjejkväll hos Alice med Puh Walle Alice Frida Wilma och Kaisa
Söndag: middag med Walle och gymm
Måndag: sova?

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 6 februari 2013 21:48

Hade mitt första nationella prov i 9an idag, kändes ganska bra. Nästa nationella är på fredag, det är jag lite oroligt för. Då ska man skriva nåt och måste vara i nån speciel gengrer. Livrädd. Fick våran klasströja också!
Imorgon ska jag vakna tidigt, måst vara i stan hos tandläkarn kl 7:10. Sen ska jag till skolan, har biologi prov också, på kvällen är jag ledig, ska va me Beppe och kanske några andra<3
Nu ska jag fortsätta med mitt pluggande, hörs:*

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 4 februari 2013 13:27

 


just nu har jag no med världens finaste kompisar. Dom är helt tokigt men det är ku<3 utandom skulle jag troligen jobba så älasker er sötisar<3 Nu försör jagmedans Alice och Puh försöker göra ett videoinlägg till deras blogg, ni kan se hur failad den blev på http://alicepaulina.blogg.se/ , skynda innan dom tar bort den<3 puss på er<3

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 3 februari 2013 21:22

Vars tog leken vägen, springe efter en boll för skojskull. Skratta me vännerna( fast det gör man ju ändå också). Blir man starkare av att träna?får man bättre kondis av att springa? =jo troligen, men det borde märkas. Jag saknar att kunna andas! Fast i slut ändan är det väll värt det!
(Om ni läser detta, borde ni vara förvirrade! För jag är det??

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 3 februari 2013 15:06

Hola me amigos! Denna helg har varit awesome! Efter skolan i fredags drog jag på stan och köpte en trunk och åt på subway me Tjoffsen och Puh. Vidare t träning. Efter träning for vi ju som tjoffsen sa "t gluggen och så sagan om ringen trilogin". Dom var så bra!! Dygna ftw. Igår vart det att köra Epa och va me mp4, lillen, babe och sjön. Har aldrig frysigt så länge så mycket. Härligt när kom tbx till mp4! Slagga där, såg Saw idag och blir bara att chilla nu.. Tills träningen börja, friskvårds! ? Peace!

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 3 februari 2013 14:06

Sry för dålig uppdatering!
I fredags hade vi fotbollsträning och efter den for jag Felicia och Emma till gluggen och såg sagan om ringen trilogin? det ägde för jag träffade massa nya människor? vi gick hem typ kl fem på morgon så jag var as trött! Har utegångsförbud så har ba legat resten av helgen men idag ska jag och gumma och träffa kompisar så är typ taggad. Nu sitter jag och ser topmodel Sverige och äter semla med mamma? det var nog allt pöss på er!?

Ovido - Quiz & Flashcards