myskusinerna

Alla inlägg den 1 februari 2014

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 1 februari 2014 11:12

Vad händer i februari?
Snön måste komma nu så jag kan ta skoterkortet. Mer snö till skidbackarna så man kan börja åka. Puder? solen och kylan måste kombineras så det blir påsk väder!
Alla hjärtans dag kommer snart också. Tagga gelehjärtan. Asså jag hoppas på en grym allahjärtansdag, dem borde firas mer och större. Alla ska få må Bäst denna dag. Men då kommer frågan hur gör man så det sker? Man borde skicka fina brev till folk, skriva fina saker, vara kärleksfull, dela med sig med kramar, vara öppna och bjuda ut den man gillar eller vara med dina fina vänner. Jag ska försöka göra en awesome allahjärtansdag när den kommer.

Ligger i sängen och har inte så mycket att göra ä, därför delar jag med mig med dessa tankar.

Iaf idag äre Lördag och jag har Ingenaning om vad jag ska hitta på. Har ni inga roliga idéer, aktiviter?
Berätta!!!

Eller något bra filmtips eller nått?
( svara om ni läst detta)
Hoppas ni har en trevlig dag!

Ovido - Quiz & Flashcards