myskusinerna

Alla inlägg den 7 december 2012

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 7 december 2012 17:50

Hejhej, sitter hemma hos pappa och taggar till hundra för vinterkicken ikvl, idag efter skolan for jag Puh, kaisa, Alice, Frida och Wilma på Coop och jag köpte en tomte luva och luciaklänning. Imorgon ska jag sjung med Agnes på nordanå. Jag är jätte nervös! Nu ska jag typ äta men skriver imorgon, pusspuss<3

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 7 december 2012 17:50

Hejhej, sitter hemma hos pappa och taggar till hundra för vinterkicken ikvl, idag efter skolan for jag Puh, kaisa, Alice, Frida och Wilma på Coop och jag köpte en tomte luva och luciaklänning. Imorgon ska jag sjung med Agnes på nordanå. Jag är jätte nervös! Nu ska jag typ äta men skriver imorgon, pusspuss<3

Ovido - Quiz & Flashcards