myskusinerna

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 23 december 2012 20:29

Tjo, hade inget att göra så tänkte blogga lite. Det är julafton imorgon... Fast det käns typ int som det men. Var nyss på Max och nu sitter jag i soffan med ipaden och lyssnar på as dålig musik. Igår var vi hos Walle och bada och bastade<3 och när de vuxna åt for vi med epan till Puh. Där var Alice och Frida (och Puh såklart) och dån bakade pepparkakshus. Jag åt upp typ alla deras nonstop sen var jag och Walle tvungna att fara. Nu ska ja typ sova, puss!

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 23 december 2012 20:29

Tjo, hade inget att göra så tänkte blogga lite. Det är julafton imorgon... Fast det käns typ int som det men. Var nyss på Max och nu sitter jag i soffan med ipaden och lyssnar på as dålig musik. Igår var vi hos Walle och bada och bastade<3 och när de vuxna åt for vi med epan till Puh. Där var Alice och Frida (och Puh såklart) och dån bakade pepparkakshus. Jag åt upp typ alla deras nonstop sen var jag och Walle tvungna att fara. Nu ska ja typ sova, puss!

Ovido - Quiz & Flashcards