myskusinerna

Direktlänk till inlägg 22 februari 2014

Fredag igen;)

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 22 februari 2014 01:52

Hello, vart en liten tuff dag i dag, jag känner mig så sliten, hostan och förkylning och allt. Är så jobbigt när det känns som om någon skär dig med en kniv i halsen, men såklart är det ju ingen som gör det, som tur är. Idag hade vi Engelska prov, känns som det man kunde plugga till gick bra, resten har jag ingen aning om. På svenskan vart vår lärare så ledsen för att en elev ragequita på henne, tycker så synd om henne, hon förtjänade det inte! Iaf inte nu. Skidor på gympan, weird. Efter skolan drog vi på stan ett tag, jag, Arvid, Simon och Rebar. Rebar tog bussen hem sen och vi andra gick och käka på Dallas, fan va gött, tog grillbiff. Jag följde Arvid hem sen, vi såg film, spela guitar hero och cod, kändes bra för jag behöver vila.
Jag har just börjat på min redovisning till Engelskan. Jag ska berätta om boken Carrie av Stephen King. Den är verkligen bra, pröva den. Eller se filmerna. Ska typ sova, ny dag imorrn. Hoppas jag är friskare. Pussipussi godnatt!<3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

My everything burrito??

Tiden bara rinner iväg! På torsdag är det swedol dagen, så alla borde ta och svänga förbi där! Hamburgare säljes. Så va ha jag gjort sen sportlovet :$ Mycket skola-prov. Helger med utenätter med vänner! Klättra på biggan! Sett en gymnasti...

Hejsan hejsan! I skolning gick bra. Den tiden jag inte jobba spendera jag på skidor med Jenny O hennes crew, roadtrip t Lule med Wilma,Jeggan O Jenny för att käka på ala donken. Shoppa även på dollarstore hehe. På helgen var jag med Macke, Lucke oc...

Hejhej! Jag fick jobbet woaph! Nu är jag en av personalen på swedol. Efter praktiken har det varit ganska mycket skola, mycke läxor, inlämningar och prov. Fick tbx hälsodagboken: (A), matteprovet: (-D)idag. Sjukt nöjd! Jag ni börjat bliva inbjuden ...


Denna vecka... Så underbar! Måndag och tisdag var härliga och lugna och spenderades framför allt på 360. Träningspass, städning och kommunikation. På onsdagen börja det som egentligen framförde veckan. Dagen börja med att vi på Naturguidningen sk...

Ovido - Quiz & Flashcards