myskusinerna

Alla inlägg den 2 november 2012

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 2 november 2012 14:20

hejhej idag ska jag sova hos Puh och vi ska se x-factor för Puh sa att one direction skulle vara där  TAGGA!! idag när jag vaknade var jag as taggad epå att fota så här kmr leta avv dagens bilder.

                       

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 2 november 2012 11:53

Hejhej; idag ska jag fara t stan med Finaste Sofie Eriksson, har knappt nå pengar men känns skönt att träffa sofie. Har typ inte träffat henne på hela lovet, ännu längre sen vi var med varann. Ikväll Ska jag va med LinisFinis, vi ska se skräckisar och kanske klä ut oss och sånt. Sovde längre än t kl 7 idag, för första gången på lovet. Bra början på en bra dag. Pöss på er <3

  Hahah Gammla goda tiden :*

Ovido - Quiz & Flashcards