myskusinerna

Alla inlägg den 24 november 2012

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 24 november 2012 01:24

Hoj det är HELG!!!!? Me gusta! Sitter och käkar godis, va sociala med mig(Facebook,kik,sms.. Nånting iallafall )snela ? varit hos tandläkaren idag, gick suveränt, kanske ska få en betskena i januari! Gick på stan med Tyra, var länge sen vi var med varann hoppas det blir snart igen ? sedan var jag med Linisfinis på Ica, där hände grejjeer,.. Eller??jaa det var smakprov på risen( godisen)? sen gick jag t Emma och myste, eller jaa kanske int va jag som myste(;( sen vidare t vk=vinterkicken, spelade 4 matcher idag, fast dom flesta tyckte inte att jag skulle spela? menmen gjorde det iallafall. Tro vi vann 1, 2 lika och 1 förlust. Men det var kul iallafall? syns
Cancerknöl på foten?
Ute och går i värmen?

Ovido - Quiz & Flashcards