myskusinerna

Alla inlägg den 15 november 2012

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 15 november 2012 21:04

Breaking dawn ägde!!!!!!!!!! Se den!!!!
Hihi hej, länge sen jag skrev känner jag. Iallafall så var jag med Markus igår, träffade tjoffsen och puh på subway så va med dom ett tag. Sesn drog vi vidare till Dallas och åt, mums satt där i typ nån timme, Ica köpte pepparkaksdeg ? och sedan bio (BREAKING DAWN!!!) Nitro bjöd. Idag har jag jobbat, tränat och skola. Fredag imorgon tagga vinterkicken! Syns där.. Höres?

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 15 november 2012 21:04

Breaking dawn ägde!!!!!!!!!! Se den!!!!
Hihi hej, länge sen jag skrev känner jag. Iallafall så var jag med Markus igår, träffade tjoffsen och puh på subway så va med dom ett tag. Sesn drog vi vidare till Dallas och åt, mums satt där i typ nån timme, Ica köpte pepparkaksdeg ? och sedan bio (BREAKING DAWN!!!) Nitro bjöd. Idag har jag jobbat, tränat och skola. Fredag imorgon tagga vinterkicken! Syns där.. Höres?

Ovido - Quiz & Flashcards