myskusinerna

Alla inlägg under december 2012

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 19 december 2012 22:20

hejhej, sitter i soffan och har just bakat tills imorgon. idag var jag på skolan sen träning och efter det for jag och åt julbord<3 det var super gott! planen för imorgon: 1 skolan 2 fara till alice 3 skola 4 hem och sova. hihih tagga julshow<3 nu ska jag se klart morden i sandhamn sen ska jag sova eller röka vattenpipa med nya storebror, puss och kram!


perfekta julklapparna!

allt förutom linnet i mitten.

 

 

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 17 december 2012 11:22

vet du så cool jag är jag boggar på lektionen!! hihi men jag har inget att göra för jag är klar:) efter skolan ska jag, frida och agnes stanna och öva på låter arms för imorgon ska vi sjuna i skolcafeterian. och efter det har i träning


 

gangster

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 13 december 2012 23:30

Hejsan haft en sån underbar dag, hade roligt idrott, chill på matten, film på svenskan och engelskan( såg rainman, riktigt bra faktiskt) med godis och lussekatt, sen hk (gjorde tacopaj). Det var skoldagen, sen efter skola åkte jag buss till stan, handlade julklappar med Hannes. Sen hem och åt middag vi 7, de vart "blöta", mums. Sen klädde vi granen, packa om klapparna och sen gjorde vi knäck. Myspys kväll med mamsen asså <3
Just det, igår vare luciavaka helt legendarisk kväll. Vi! 9an! Vann mot lärarna i innebandy, vi är dom första som gjort det!!! Woaph woaph. Efter innebandycupen bada jag och killarna sen vidare för att se alla fina i luciståget, ni var jätte duktiga<3 godnatt:))

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 13 december 2012 18:30

Något jag ser fram emot är sommaren. Solens värma mot min bara hus och det daggiga gräset mot mina nakna fötter. Jag saknar kicken men få när man, efter hoppet, skriket och den pirriakänslan i magen, når det kalla vatnet och plötsligt är jag omgiven av mörk, tyst, stilla vattnet. Känslan av tyngdlösheten och frihet, som då uppstår, är det som lockar mest hos det mörka, tillsynes oskyldiga vattnet. Att kunna vara kunna vara aken hur länge du vill eftersom mörkret inte avslöjar dig bidrar till sommarens tidlöshet och frihet. Värma mig vid lägerelden sammtidigt som jag betraktar hur den snart helt försvunna solen får vattnet att skimra som tusentals små diamanter, trots av vi båda glömt ombyte badar jag eftersom jag vet att den skinande solen värmer oss, eller att bara sitta stilla och läsa en spännande bok under äppelträdets stora, svarta skugga. Det är detta som gör sommaren så magisk.

 

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 11 december 2012 16:37

Hahah skojja, det vanliga PLUGG... Näst sista veckan för lovet, vilket är förståeligt att det är mycket prov. Fysik idag vare, tro det gick ganska bra. So- (historia) prov imorgon. Andra världskriget här kommer jag. Ska på franska möte ikväll, imorgon äre luciavaka alltså 9orna vs lärarna, kom och se!!är på örjanshallen! Lärarna kommer hare jobbigt imorgon. Längtar typ till att få höra alla sjunga imorgon också. Jaja ska gå och plugga nu(behövs) pöss påer?

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 7 december 2012 17:50

Hejhej, sitter hemma hos pappa och taggar till hundra för vinterkicken ikvl, idag efter skolan for jag Puh, kaisa, Alice, Frida och Wilma på Coop och jag köpte en tomte luva och luciaklänning. Imorgon ska jag sjung med Agnes på nordanå. Jag är jätte nervös! Nu ska jag typ äta men skriver imorgon, pusspuss<3

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 7 december 2012 17:50

Hejhej, sitter hemma hos pappa och taggar till hundra för vinterkicken ikvl, idag efter skolan for jag Puh, kaisa, Alice, Frida och Wilma på Coop och jag köpte en tomte luva och luciaklänning. Imorgon ska jag sjung med Agnes på nordanå. Jag är jätte nervös! Nu ska jag typ äta men skriver imorgon, pusspuss<3

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 6 december 2012 19:10

hola everybody! sitter i på mitt rum och pluggar... jag vet as kul!! Har haft en jobbig vecka! prov varje dag sen har jag sånguppvisning med agnes på lörag. och två prov imorgon, tagga F! tänkte bara skriva och beklaga mig lite, pusspuss<3

     

Ovido - Quiz & Flashcards