myskusinerna

Alla inlägg under december 2012

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 3 december 2012 21:45

i sagor lever alltid de vakra och perfekta människorna lyckliga i alla sina dar... men vad händer med de andra? bara för att du har gjort ett misstag, betyder det att du får leva olycklig i rästen av ditt liv? Tvingas den personen leva med sina misstag... och en andratjans är helt otänkbart? i sagor frammställs alltid en person som "den dumma". Men tänk om den personen bara är missförstod och igentligen vill vara snäll men vet inte hur.

 

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 2 december 2012 13:22

hejhej, förlåt för att jag inte har skrivit på länge... jag har faktist skrivit flera gånger men inte publicerat inälggen. Jag antar att dom var lite för personliga...


Idag ska jag på skylltsönda med familjen och sen far jag och walle till bure och bakar pepparkaks hus. blir awsome men jag måste köpa nonstop. Jag funderar på om jag ska köpa en sån där julklapp av tomtarna på stan, senaste gången jag gjorde det fick jag en docka, jag gissar att det är typ likadana julklappar dom delar ut men nyfiken som jag är måste jag veta säkert. Nu ska jag ta på mig tjockkläder sen börjar vandringen in mot stan, pusspuss<3

 

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 2 december 2012 10:01

Godmorgon, var ett tag sen jag kunde sova till kl9, var typ skönt (inte roligt). Idag är det skyltSöndag, vet int om jag ska dit för jag ska ha Julmys med Tjoffsen och vi ska göra pepparkakshus? Fast det är lite sorgligt att missat nått man varit på hela livet. Snö!!! Det har snöat hela gårdagen och det snöar nu också. Vackra snö, stanna kvar hos mig? Innan jag ska till Tjoffsen ska jag hjälpa pappa med att skotta, sen ska vi till skroten och jobba lite med mantan. Pöss påer ha en trevlig Söndag?
Bild1:snö?
Bild2:moi?
Bild3:godmiddag me madre et padre?
Bild4:Killen och jag ute på promenad:)
Bild5:vinterkicken?
Bild6: peddo stund under en bänk?

Av Felicia Wallmark Och Tuva Ögren - 1 december 2012 00:50

Ba boom, in i mål, score? fotboll is tha shit? vänner :*

Ovido - Quiz & Flashcards